Wyszukaj w katalogu
Polecane firmy
DrukarniewPolsce.pl

Drukarnia Projekt S.C.

zobacz
DrukarniewPolsce.pl

Drukarnia LETICA

zobacz
Poleć nas innym
Aktualności

INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA aktywizujące sprzedaż

15-03-2018


Żyjemy w świecie ogromnej konkurencji, gdzie każdego dnia toczy się zacięta walka o klienta. Ważne jest, aby wyróżnić się na tle pozostałych firm i skutecznie przekonać klientów do swoich produktów, czy usług. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie materiały przyciągną nowych klientów do Twojej firmy, a także jakie akcje marketingowe są teraz popularne - doskonale trafiłeś!


Zdrapki marketingowe

Zdrapki to rozwiązanie, które może przyciągnąć nowych potencjalnych klientów i wprowadzić trochę zabawy do standardowego marketingu biznesowego. Dzięki oryginalnym projektom i technikom drukowania są skutecznym narzędziem kampanii, niezależnie od jej celów. Zdrapki mogą wyróżniać się wysokim poziomem zabezpieczenia i powinny być produkowane zgodnie ze standardem WLA.

Dobre Drukarnie oferują swoim Klientom:

  • Formaty dostosowane do potrzeb konkretnej akcji marketingowej
  • Różne kształty i nietypowe motywy przewodnie
  • Możliwość umieszczenia pola zdrapkowego po jednej lub po obu stronach kuponu

Możemy również uatrakcyjnić zdrapki marketingowe za pomocą dodatkowych uszlachetnień:

  • farby widzialne w świetle UV
  • lakiery błyszczące i matowe
  • farby metalizowane
  • sztancowanie
  • perforowanie
  • personalizacja
  • pole zdrapkowe w pełni zadrukowane

POMYSŁY NA AKCJE MARKETINGOWE

        1. Podaruj klientom kod rabatowy pod zdrapką, który mogą wprowadzić przy kasie, aby ubiegać się o zniżkę na
            konkretny  produkt, czy usługę lub odeślij ich na swoją stronę internetową. Przy okazji klienci będą mieli okazje na
            zapoznanie się z całą ofertą firmy.
        2. Oryginalna zdrapka może także ożywić Twoje wydarzenie. Wysłanie do klienta zdrapki w formie zaproszenia -
            odbiorca musi zdrapać pole, aby sprawdzić czas i miejsce eventu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz przekazać
            gościom wszystkie potrzebne informacje w wyjątkowej formie. 
 

DLACZEGO WARTO?

  • Zdrapki z indywidualnym kodem pozwalają kontrolować pulę nagród konkursowych. Dają możliwość raportowania i weryfikacji kuponów w trakcie kampanii marketingowej.
  • Zdrapki mogą także budować dynamikę kampanii marketingowej, jeśli trwa ona przez kilka tygodni. Zapytaj o nasze „kalendarze zdrapkowe” - rozwiązanie z wieloma polami ze zdrapką. Skutecznie podtrzymujące zaangażowanie klientów przez dłuższy okres trwania kampanii.

JAKĄ DRUKARNIE WYBRAĆ?

Najlepsze drukarnie stale inwestują w innowacyjne technologie oraz wielofunkcyjny park maszynowy. W rezultacie stale poszerzają zakres oferowanych produktów i usług. Dzięki możliwości połączenia wielu technik uzyskujemy różnego rodzaju produkty oraz bogatą gamę formatów, dowolne kształty, wiele rodzajów surowca i wiele innych cech produkowanych materiałów.

ETYKIETY ZE ZDRAPKĄ

Niespotykane dotąd narzędzia marketingowe łączące standardową etykietę lub owijkę ze zintegrowanym polem zdrapkowym. Dzięki takiemu rozwiązaniu można w prosty sposób zorganizować akcję promocyjną na produkty, które znajdują się już na stanie, bez potrzeby zmiany opakowania, czy dorzucania dodatkowego materiału.

ZALETY

  • obniżenie kosztów promocji
  • szybkie uruchomienie akcji promocyjnej
  • możliwość promowania towarów znajdujących się na magazynie
  • podniesienie konkurencyjności

Etykieta samoprzylepna z wbudowaną zdrapką do aplikacji na zewnątrz opakowania to doskonałe rozwiązanie w momencie, kiedy podczas organizacji promocji produktu nie chcemy projektować nowego opakowania, czy uruchamiać osobnej linii produkcyjnej. Etykieta o dowolnym kształcie i rozmiarze, na której znajduje się pole(kupon) otoczone perforacją, aplikowana jest na opakowanie zewnętrzne. Konsument odrywa okienko i odkrywa pole zdrapkowe umożliwiające udział w promocji. Tego typu rozwiązanie może stanowić alternatywę dla akcji marketingowych, gdzie do wnętrza opakowania dodawany jest, np. kupon, zdrapka, czy token.

  • bez konieczności dodawania dodatkowego elementu w czasie produkcji
  • ograniczenie kosztów akcji promocyjne
mptrzetelnidrupapostprint-leipzigmewapoligrafiaexpoexpoopakowaniawarsawpackexpoopakowania2018remadays 2021